INTERNATIONAL CONFERENCE

1st INTERNATIONAL CONFERENCE FOR

CONTACT CENTERS AND OPERATION

INNOVATION & AGILITY

15. 9. 2020 – 9:00-16:30

CHURCHILL I,   ITALSKÁ 2581/6,  PRAHA
KONFERENCE JE V ČEŠTINĚ A ANGLIČTINĚ

PROGRAM

09:00 – 09:05 Zdeněk Santler CEO Santia, zahájení konference
09:05 – 09:10 Valeriy Svetlov CEO Teleperformance Czech Republic
09:10 – 09:40 Jan Hejtmánek Director at Deloitte „Democratization of Virtual Assistants“
09:40 – 10:10 Valeriy Svetlov CEO at Teleperformance Czech Republic „Leveraging Customer Experience for Success“
10:10 – 10:35 Petr Vaculík

Zuzana Ullrichová

IBM AI CoE Leader, Delivery Executive „Co má společného sv. Anežka a péče o zákazníky? (How the Cognitive Customer Care experience helped us to build the most used Czech Virtual Assistant in 3 days)“

 

10:35 – 11:00 Vincent Leonardi

Cindy van den Berg

CEO BlueLink International CZ „Improving frauds detection thanks to AI“
11:00 – 11:30 Coffee break a networking
11:30 – 12:00 Vlastimil Hrabal Vice President Sales at Oriente (Hong Kong), „How to handle the startup and growth when your smallest market comprises 100m people“
12:00 – 12:30 Michael Augustin Former Head of Operations Home Credit International, „Využití moderních technologií ve více než 20 CC s tisíci operátory“
12:30 – 13:00 Michal Zbořil CX Master Principal Sales Consultant at Oracle „Inteligentní klientská self-care zóna, budoucnost klientského servisu“
13:00 – 14:00 Oběd a networking
14:00 – 14:20 Martin Čermák

Michal Pospíšil

Development Leader at Vocalls, „Virtualní agent Vocalls pro asistenční službu Europ Assistance“
14:20 – 14:50 Roman Tesař Lufthansa, Site Operations Manager Brno „Transformance Customer service Brno-Manila-Berlin“
14:50 – 15:10 Libor Bešenyi

CO-CEO & CTO at Xolution, „Čo (ne)vedia digitálni asistenti?“

15:10 – 15:30 František Zeman CEO Algotech „Hlas není mrtvý“
15:30 – 16:00 Coffee break a networking
16:00 – 16:10 Renáta Chlebková Adra „Agilní pomoc, aneb co dělá ADRA, když neprší“
16:10 – 16:20 Jan Složil Managing partner SantiaX, „Nejlepší LMS a xLearning Telefonická komunikace“
16:20 – 16:30 Filip Vítek Managing partner SantiaVR  „Využití virtuální reality v CC“
1st INTERNATIONAL CONFERENCE FOR CONTACT CENTERS AND OPERATION
INNOVATION & AGILITY

Cena za účast na konferenci: 7.990 Kč + DPH / 1 osoba.

Cena za on-line přenos konference 1.990 Kč + DPH / 1 osoba.

Do 8. 9. 2020 je možné převést prezenční vstupenku na online přenos za cenu 1.990 Kč + DPH / 1 osoba. (Rozdíl částky bude dobropisován).

Od 9. 9. 2020 je možné převést prezenční vstupenku na online přenos za stávající cenu prezenční účasti, a to z důvodů již vynaložených nákladů na přípravu akce.

 

Konference proběhne v souladu s aktuálním nařízením Vlády ČR.

MÁM ZÁJEM O KONFERENCI

Přihláška na konferenci

Cena za účast na konferenci: 7.990 Kč + DPH / 1 osoba

SPEAKERS

Valeriy Svetlov – CEO Teleperformance Czech Republic

Jan Hejtmánek – Director at Deloitte „Democratization of Virtual Assistants“

Petr Vaculík IBM AI CoE Leader a Zuzana Ullrichová IBM Europe „Co má společného sv. Anežka a péče o zákazníky? (How the Cognitive Customer Care experience helped us to build the most used Czech Virtual Assistant in 3 days)“

Vincent Leonardi – CEO BlueLink International CZ, Cindy van den Berg – Project manager, BlueLink Group „Improving frauds detection thanks to AI“

Vlastimil Hrabal – Vice President Sales at Oriente (Hong Kong) „How to handle the startup and growth when your smallest market comprises 100m people“

Michael Augustin – Former Head of Operations Home Credit International
„Využití moderních technologií ve více než 20 CC s tisíci operátory“

Michal Zbořil – CX Master Principal Sales Consultant at Oracle„Inteligentní klientská self-care zóna, budoucnost klientského servisu

Martin Čermák – Development Leader at Vocalls a Michal Pospíšil „Virtualní agent Vocalls pro asistenční službu Europ Assistance“

Roman Tesař
– Lufthansa, Site Operations Manager Brno „Transformance Customer service – Brno – Manila – Berlin“

Libor Bešenyi – Co-CEO & CTO at Xolution „Čo (ne)vedia digitálni asistenti?“

František Zeman – CEO Algotech „Hlas není mrtvý“

Renáta Chlebková – Adra „Agilní pomoc aneb co dělá ADRA, když neprší“

Jan Složil – Managing partner SantiaX „Nejlepší LMS a xLearning Telefonická komunikace“

Filip Vítek – Managing partner SantiaVR  „Využití virtuální reality v CC“

Mám zájem o konferenci
NÁŠ TÝM JE SLOŽEN Z PROFESIONÁLŮ VE SVÉM OBORU
Představení speakrů

Head of Operations Home Credit International
– Více –

CEO, Teleperformance Czech Republic.
– Více –

CEO Algotech
– Více –

Director at Deloitte
– Více –

IBM AI CoE Leader

– Více –

ZUZANA ULLRICHOVÁ
SPEAKER

Senior Cognitive Computing Consultant at IBM

– Více –

CEO BlueLink International
– Více –

Vice President Sales at Oriente
– Více –

MICHAL ZBOŘIL
SPEAKER

CX Master Principa Sales Consultant at Oracle

– Více –

Development leader at Vocalls

– Více –

Lufthansa, Site Operations Manager

– Více –

SPEAKER

Co-CEO & Business Director at Xolution

– Více –

Co-CEO & Technical Director at Xolution
– Více –

Fundraiser ADRA

– Více –

Managing partner SantiaVR

– Více –

Managing partner SantiaX

– Více –

1st INTERNATIONAL CONFERENCE FOR CONTACT CENTERS AND OPERATION
Partneři
100+
účastníků
18+
spíkrů
30+
mezinárodních společností
6
partnerů
1st INTERNATIONAL CONFERENCE FOR CONTACT CENTERS AND OPERATION
Účast potvrdili zástupci společností:

Storno podmínky:

Závaznou přihlášku lze v opodstatněných případech zrušit nejpozději 10 dnů před termínem akce. V případě odhlášení ve lhůtě kratší než 10 dní před daným termínem bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny. Pokud se konference nemůže přihlášená osoba zúčastnit, je možné nahradit zastupující osobou.

Santia, spol. s r. o.
Křižíkova 2987/70b
612 00 BRNO – Královo Pole

IČO: 255 16 558

Tel: + 420 721 733 269
E-mail: rozkosna@santia.cz

1st INTERNATIONAL CONFERENCE FOR CONTACT CENTERS AND OPERATION
Kontaktní formulář
Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.